aZaLiNa's FotoPage
aZaNaZa
By: aZaLiNa HaNaPiAh

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 24-Jun-2009 04:56 Email | Share | | Bookmark
Special celebration for my housemate...Hepy Besday Asmah!!

Special wish from me....
"Selamat meninggalkan usia 26 dan menyambut 27 tahun asmah..Semoga dipanjangkan umur dlm keadaan sihat,murah rezeki dan sntiasa di bawah limpah rahmatNya..
To my beloved housemate...Asmah n Zira...thanks u so much for make my life so sweet n nice.."


aku dgn zira dh plan nk surprise asma dgn kek balik keje arini..since besday asmah mase wiken aritu kiteorg xde balik kg...hihi..since zira mmg slalu balik keje lewat..maklum je laa..pekerja komited ,akulah yg paling sesuai utk siap2kn beli kek beserta juadah utk surprise mlm ni..cadangnye nk siapkan sume atas meja sblum asmah balik..tapi..adatlaa tu..aku yg surprise sdnri..hihi
ntah mase bila dak asmah tu bukak pintu umah..tgk2 je dh ade kat blakang aku yg tgh sibuk2 kat dapo..hampehhss..hihihi..tapi takpelaa..janji party besday kiteorg tetap meriah wlpn dismbut dlm keadaan yg sungguh sederhana sekali..memandangkan keadaan ekonomi yg sgt tak memberansangkan tika ini ..sekaligus menyahut seruan utk berjimat cermat dan tidak membazir...
sumenye dimasak sendri ala2 kadar tapi sdappp...kan kan kan...osmet2ku sekalian?


cheerrrs...nak juga tiga2 org tu masuk dlm gambo..

terliur tak?...hihi

juadah mlm tu..2 lauk je pucuk paku dgn ayam ...resipi ayam tu pn baru je reka ptg tu memandangkan cili boh takde..so blasah je ape yg ade..cili padi n tomato..terhasillah menu yg kiteorg namakan sbgai "ayam goreng tomato"..hahah...nak rase bolehlah dptkan resipi di www.resipirahsiaaza.com


pose dgn besday girl(bila la nk rase keknya)..

merenung kek dgn penuh geramm...

pose lpas slsai mkn2..yg nmpak kat meja mkn tu jelaa yg masih ade..hihi


pose depan bilik masing2............




sesi fotografi suke2 lpas makan2..letih rupenye jadi model ni ek...hihihi...Babaiiiiiiiii......................


Saturday, 6-Jun-2009 04:51 Email | Share | | Bookmark
Perutusan Raja Sehari Dayah...A nice day trip to Ipoh,Perak;-)

"Selamat pengantin baru Dayah & Hazrul..Semoga sentiasa menjadi isteri yang taat dan solehah buat suami...Kite doakan agar kekal bahagia hingga ke akhir hayat dan dlm limpah rahmat dan redhaNya selalu.."

Saat nervous dayah sblum akad nikah..



Kakak cantik bersandingg....



tunggu queue nk menepung tawar tu..


Acara bersantap dgn laju2 sbb panas ya amat bwh khemah tmpt mkn2 tu..


ape gaknye dlm fikiran tu ye fiza...

Dan seorang lagi temanku telah selamat bergelar isteri dan insyaAllah bakal bergelar ibu..
Doaku tak pernah tinggal utk sahabat2ku semua..kerana kbhagiaan kalianlah yang menjadi penawar sepi dan sunyi dalam hati ini..

Berat mata yg memandang berat lagi nak menghadapinya..dan pernahkah bermimpi seketika berada di tempatku..membayangkan pahit manis berlalu tak siapa yg tahu..Tapi usahla risau teman2..sentiasa ada dan memahami sedalamnya dah lebih dari memadai buatku..
hanya Dialah tempatku mengadu dan bersujud...dan Hanya Dialah Yang Maha Mengetahui segala-galanya..


Sunday, 22-Mar-2009 12:53 Email | Share | | Bookmark
Putrajaya Hot Balloon Fiesta 2009...Mmg Hot Gilerr!!:-)

Belon panas versi siang..


Ready to take off...


Belon berlegar-legar di ruang udara putrajaya..kalo dpt duk dlm tu sure lagi bes dok?



Pendaratan cemas..kucar kacir pilot

Belon panas versi malam...
berat kepada tak nmpak sgt pun...hasil kamera hp je..tak brape nk mampu lagi beli kamera


sape agaknye tu?





muram je..

dah senyum..

Adioss...


Thursday, 16-Oct-2008 10:26 Email | Share | | Bookmark
Special Wedding Gift to Zila & Hadi from all of us!!..


Taman Botani Putrajaya


outdoor fotosut di FRIM Kepong bertemakan kaler putih suci bersih..

















Tuesday, 7-Oct-2008 04:38 Email | Share | | Bookmark
..Raya bersama Aza..


Bersalam dgn ma ratuhatiku


family aku..abah n angah dah tuka baju petang raye tu..rimas katenye..x sporting btulkan..


dgn adik-adik..n nak fokus kat bunga atas meja tu je yg benornye;-) ..


cute tak....budak kecik tula kan..


thanks erliz..sudi dtg beraye umah kite yg comel n mcm umah bujang tu..hihi..merata pusing nk cari umah ek...thanks again dear..dtgla raye lagi..tp lepas ni kat sgmat k.....


..raya terakhir di bpahat...sedeynye...


Umah atuk aku kat muar sblum marhaban ari raya kedua..letih gile nk menyediakan mlmnye tu...dgn ajk yg tak ramai..tp yg ajk komen2 n makan2 ramaile..


sesi mkn2 lepas salawat...ramai gak jiran tetangga datang..


ni sesi aku lak nk makan bila org dh balik...bila dah penat tak tertelan ketul2 nasi impit tu rupanye..hihi


nilah die yg tukang makan n komen2 tu..


Lastly, ketupat yg aku anyam sebelum direbus...Salam Aidilfiri & Maaf Zahir Batin teman-teman



[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net